Кожний вищий навчальний заклад приділяє велику увагу підбору викладацького складу, що сприяє підвищенню професіоналізму студентів. Викладач – посередник між науками та студентами, і тільки від нього залежить, яким буде випускник ВНЗ – грамотним фахівцем або ледачим авантюристом.
Чому пропадає інтерес до предмету або кому не пощастило з викладачами.
Мимоволі задумаєшся, чи має право викладач говорити студентам образливі слова, навіть якщо вони можуть підхльоснути студента до досягнення блискучих результатів? Жорстка критика та грубе втручання в особисте життя можуть глибоко поранити, і викликати антипатію та емоції протесту.
Іноді просто неможливо опиратися несправедливому відношенню, і студенту не залишається нічого іншого крім, як написати скаргу на викладача вузу.
Не варто боятися виявитися неправими, або «невдячними молодиками» – права викладачів обмежені чинним законом «Про Освіту», і їхні дії ні в якому разі не повинні перетворюватися в свавілля. Силою авторитету або погрозами неможливо завоювати довіру студента, ніякий тиск не замінить компетентності, вміння пов’язувати теорію та практику, і здатності налагоджувати контакт. Не можна забувати, що студент на парі – доросла та самостійна особистість, яка потребує поваги і спілкування на рівних. І якщо студент поправить лектора або задасть непередбачене програмою питання, його треба спокійно вислухати, а потім дати гідну відповідь. Знати все елементарно неможливо, тому потрібно вміти вчитися у інших, в тому числі у молодшого покоління.
Ідеальний викладач? Пошукаємо його в КІБіТ!
В період активного напіврозпаду знань завдання навчального закладу не стільки «вкласти» в голову «книжкову мудрість», а скільки навчити студента займатися самоосвітою та дати поштовх до його саморозвитку. Київський інститут бізнесу та технологій – ВНЗ, який відповідає трендам сучасної бізнес освіти, і головним своїм завданням бачить не тільки подачу знань, а й розвиток особистісних компетенцій студентів.
Інститут виховує майбутніх практиків – бізнес психологів, бухгалтерів, менеджерів із персоналу, підприємців, фінансистів. Представники подібних професій повинні бути в курсі всіх новинок в економічній сфері, а підручники не завжди встигають викласти нові дані. Саме тому адміністрація КІБіТ приділяє велику увагу пошуку викладачів, які мають досвід роботи в сфері бізнесу.
Викладачі Інституту ілюструють кожну тему різноманітними прикладами із своєї практики, намагаючись зробити матеріал доступним та зрозумілим, а також докласти всіх зусиль, що б студенти на лекції не засинав. Кожна аудиторія в Київському інституті бізнесу та технологій обладнана спеціальним проектором, тому жодне заняття не проходить без цікавих та насичених презентацій.
Бізнес і технології неможливо вивчати на пальцях. Викладацький склад Інституту використовує сучасні методи навчання. Студенти реалізовують групові проекти, і в процесі вирішення проблемних кейсів модельованих (або реальних) підприємств «приміряють» на себе різні посадові ролі, а також вирішують різні завдання. Для підвищення кваліфікації студентів також проводяться різні майстер-класи та бізнес тренінги.
Постійно сидіти в аудиторії нудно, іноді хочеться хоч якось «змінити картинку». Київський інститут бізнесу та технологій організовує виїзди на підприємства – банківські установи, заводи, фабрики, IT компанії і т.д., де студенти знайомляться із провідними співробітниками та набираються практичного досвіду.
Викладачі – головні герої жартів про студентське життя. А ось буде гумор студентів добрим чи злим, залежить саме від поведінки викладача. Будь ти хоч тисячу разів професіоналом, студенти одразу помітять всі слабкі місця, та почнуть їх висміювати. Адже педагог, що знаходиться в аудиторії – публічна персона (як кінозірки, політики, шоумени), і всі його вчинки завжди є на виду.
Кар’єра викладача – постійне самовдосконалення та робота над собою. Світ знаходиться в розвитку, і потрібно весь час пізнавати щось нове, інакше в будь-який момент можна «проколотися» та втратити повагу в очах аудиторії. Міжнародні стажування, курси підвищення кваліфікації, тренінги, майстер-класи, конференції – життя педагогів не стоїть на місці. Використання інноваційних методів викладання змушує тримати «руку на пульсі» всіх подій, а також постійно дізнаватися нові факти і знайомитися з аналітичними прогнозами.
На думку студентів КІБіТ, викладач повинен бути прекрасним оратором, компетентним професіоналом, використовувати нестандартні методики викладання, а також прекрасно і стильно виглядати – адже завжди приємніше слухати людину з позитивним іміджем, ніж когось похмурого та неохайного.
Київський інститут бізнесу та технологій дбає про всебічний розвиток тих, хто навчається в його стінах, і закликає їх н взаємодіяти а заняттях, як з викладачем, так і зі своїми колегами. Головне побажання студентам від викладачів – не боятися висловлювати свою думку і задавати питання, адже хто бажає чогось досягти, весь час вчиться чомусь новому, в тому числі і у своїх студентів
Отже, ким є викладач КІБіТ для студента – другом, наставником, чи моралізатором? Вирішуйте самі…