“Taste the feeling…” або Наука-практика-Кока-Кола

Київський інститут бізнесу та технологійНовини“Taste the feeling…” або Наука-практика-Кока-Кола

Травень багатий на культурно значимі дати, почесне місце серед яких належить Дню науки. Саме тому більшість університетів традиційно проводять наукові конференції в цьому місяці. КІБіТ також плекає цю традицію.

Київський інститут бізнесу та технологій не обмежив свою ХХІ Міжнародну науково-практичну конференцію секційними засіданнями 25 травня 2017 р. Для учасників Хакатону практичною частиною конференції  став візит до компанії “Innovecs”. Для студентів, які брали участь у роботі секцій ринкової економіки та менеджменту й маркетингу, була організована екскурсія на завод ІП “Кока-Кола Беверіджиз Україна”.

cocacola230 травня 2017 р. студенти КІБіТ  Києва та Житомирської філії відвідали виробничі цехи й музей Coca-Cola в с. Велика Димерка.

Чи знали ви, що в Україні – третій найбільший завод Coca-Cola у світі, після виробництв у м. Атланта (США) та в Мексиці? Ми теж здивувалися. У відділі контролю якості дізналися, що напої мають відповідати п’ятнадцяти критеріям, якщо хоч за одним із показників продукція відхиляється – її утилізують. Причому очисні системи заводу здатні переробити майже Кока-Колу знову в чисту воду.

Студенти були вражені масштабами виробництва (50 тис. пляшок на годину) й ринків збуту (наш завод випускає продукцію не тільки для України, а також для Молдови.

У  музеї майбутні підприємці  почули історію бренду; з’ясували,  що оригінальний напій справді було винайдено фармацевтом як ліки. А от те, що  кокаїн колись був компонентом рецепту, – повна нісенітниця та вигадка. У період ІІ Світової війни пораненим додавали в склянку екстракт коки, звідки й виник подібний міф.

Студенти ознайомилися з асортиментом продукції – крім добре всім відомих “Coca-Cola”,“Fanta”, “Sprite” компанія також виготовляє соки “Rich” та чай “Nestea”. У музеї також можна побачити регіональний асортимент, наприклад, Coca-Cola Life – зелену пляшечку, яку можна купити тільки в Греції або Coca-Cola Lemon, яку так люблять італійці.

Ціна на Coca-Cola від країни до країни різниться залежно від якості води. Україні в цьому сенсі пощастило: завод стоїть на артезіанській свердловині, але хоча вода в напоях найвищої якості, ціна на них є відносно низькою, що не може не радувати.

Студенти звернули увагу, що компанія дбає про своїх працівників та пишається справою, яку вони роблять разом. Крім історії бізнес успіху, підприємство демонструє високий рівень соціальної відповідальності.

Після завершення екскурсії нас почастували улюбленими напоями за класичною аптекарською стійкою, як на зорі продажів. Декому навіть вдалося покермувати знаменитою червоної вантажівкою – відомим символом наближення свята. На пам’ять усі отримали смачний питний подарунок й оригінальне фото, оформлене, як лист від засновника компанії.