Навчання в КІБіТ орієнтоване на отримання практичних бізнес навичок, що неможливо без знайомства із роботою підприємств. Студенти Житомирської філії Київського інституту бізнесу та технологій регулярно відвідують регіональні заводи, фабрики і офіси, набуваючи безцінного практичного досвіду. Перша чверть 2019 року виявилася особливо плідною щодо екскурсій – у фокусі уваги майбутніх співробітників бізнес сектора виявилися: ТОВ «Корал» Довбишевський порцеляновий завод, ПАТ «Мар’янівський склозавод», завод ТОВ «Organic Milk», компанія ТМ «Рудь».
Житомирська область є багатою на природні копалини. Одним з ресурсів цього регіону є поклади каолінової глини. Це послужило причиною відкриття в Довбиші заводу із виготовлення порцеляни ще в першій половині ХІХ століття. Діяльність підприємства практично не переривалася, і сьогодні виробництво нараховує велику кількість продукції функціонального та декоративного призначення – від кухонного посуду, до декоративних статуеток.
Студенти Житомирської філії КІБіТ відвідали виробничі цехи, де змогли на власні очі поспостерігати, як відбувається виготовлення відомих на всю Україну порцелянових виробів. Також студенти поспілкувалися з представниками адміністрації заводу та отримали уявлення про масштаби виготовлення та механізми реалізації продукції.
Окрім порцеляни, в Житомирському регіоні налагоджено виробництво ще одного крихкого і не менш цінного матеріалу – скла. Екскурсія студентів ЖФ КІБіТ на Мар’янівський склозавод, який виготовляє посуд для фармацевтичних українських підприємств, допомогла хлопцям та дівчатам отримати уявлення не лише про виробництво, а й правильну сертифікацію продукції.
З огляду на сучасну екологічну обстановку, здорове харчування для людей виходить на перший план. Завод Organic milk, розташований в Житомирській області, є лідером в області виробництва та переробки власної молочної продукції. Студенти познайомилися з інноваційними технологіями, орієнтованими на виготовлення еко-продукції, принципами зберігання продукції (узгодженими із європейськими екологічними стандартами), а також з організаційною стратегією компанії, яка базується на безпеці, користі і eco-friendly естетиці.
Згадайте, хіба є серед нас той, хто не коштував найсмачніше морозиво українського виробництва! Тепер завод «Рудь» відкрив свої двері перед активними й відкритими студентами ЖФ КІБіТ! Після відвідин дегустаційного залу, де хлопцям та дівчатам продемонстрували відеоролик про історію заводу, а також надали можливість спробувати багато смачного морозива, група перемістилася в цеху, де їм відкрили секрети виробництва. Ну і звичайно наша молодь дізналася, що дотримання санітарно-гігієнічних норм – це запорука здоров’я споживачів, тому ніколи не варто ігнорувати цей аспект.
Відвідування великих виробничих регіональних об’єктів допомогли студентам Житомирської філії КІБіТ отримати додаткові знання, які згодом вони зможуть застосувати при реалізації власних підприємницьких проектів.