Туристичний бізнес є вагомим сегментом українського ринку. Географічне розташування України надає можливості для відкриття багатьох маршрутів різного рівня складності, що в свою чергу зумовлює активність вітчизняних та міжнародних туристичних компаній.
Для студентів Житомирської філії КІБіТ відвідування щорічного заходу «UITM – 2019», який відбувся в міжнародному туристичному салоні «Україна», стало чудовою можливістю для активного нетворкінгу.
Представники різних компаній із задоволенням розповідали про свою роботу, туристичні напрямки, інновації в галузі, подорожі різними регіонами світу, а також про інші можливості та пропозиції туристичного бізнесу.
Приємним моментом стала зустріч із випускницею Житомирською філією КІБіТ Вікторією Мінсафіною, яка успішно реалізувала себе у сфері туризму в Житомирському обласному туристичному інформаційному центрі ОДА, та представляла Житомирський регіон в Міжнародному туристичному салоні «Україна».
Студенти Житомирської філії КІБіТ дякують адміністрації Інституту та організаторам виставки за чудовий досвід спілкування із професіоналами туристичного бізнесу!