Networking у туристичному бізнесі: студенти Житомирської філії КІБіТ на виставці «UITM – 2019»

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниNetworking у туристичному бізнесі: студенти Житомирської філії КІБіТ на виставці «UITM – 2019»

Туристичний бізнес є вагомим сегментом українського ринку. Географічне розташування України надає можливості для відкриття багатьох маршрутів різного рівня складності, що в свою чергу зумовлює активність вітчизняних та міжнародних туристичних компаній.

Для студентів Житомирської філії КІБіТ відвідування щорічного заходу «UITM – 2019», який відбувся в  міжнародному туристичному салоні «Україна», стало чудовою можливістю для активного нетворкінгу.

Представники різних компаній із задоволенням розповідали про свою роботу, туристичні напрямки, інновації в галузі, подорожі різними регіонами світу, а також про інші можливості та пропозиції туристичного бізнесу.

Приємним моментом стала зустріч із випускницею Житомирською філією КІБіТ Вікторією Мінсафіною, яка успішно реалізувала себе у сфері туризму в Житомирському обласному туристичному інформаційному центрі ОДА, та представляла Житомирський регіон в Міжнародному туристичному салоні «Україна».

Студенти Житомирської філії КІБіТ дякують адміністрації Інституту та організаторам виставки за чудовий досвід спілкування із професіоналами туристичного бізнесу!