Студенти КІБіТ на виставці реклами REX 2017

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниСтуденти КІБіТ на виставці реклами REX 2017

Майбутнім підприємцям та співробітникам бізнес-сфери необхідно вміти відрізняти зерна від плевел, в даному випадку – реальність від фейків. «Просувати» свій товар за допомогою обманних рекламних трюків – невдала стратегія, розрахована, в кращому випадку, на короткочасну вигоду. Студенти Київського інституту бізнесу та технологій мали можливість ознайомитися із останніми новинками та актуальними трендами по справжньому ефективної реклами на XXI міжнародній виставці реклами REX 2017 (18.09. – 21.09), де 135 учасників з України, Італії, Казахстану, Китаю, Люксембургу, Польщі продемонстрували більш, ніж 200 брендів сувенірної продукції, корпоративної символіки, зовнішньої символіки, візуальних комунікацій, принт-технологій, handmade сувенірів і т.д.

Знаємо «Що?» і не знаємо «Як?». Популярні технології в рекламі.

rex5_oВикликати інтерес до своєї продукції – завдання не з простих, людину XXI століття, розбещену надлишком пропозицій, здивувати дуже складно. Сучасні рекламні агентства використовують різні способи, що б виділити саме свою пропозицію із безмежного океану різних послуг та товарів.

Принт-технології. Друк – важлива умова для створення рекламної продукції. Різні технології (сублімаційний друк, екосольвент, UF друк і т.д.) дозволяють друкувати різноманітну продукцію – флаєра, малюнки на футболках, чашках і канцтоварах, фотошпалери і т.д.

Світлодіодна реклама. Яскраві вогні прикрашають наше життя. Назва компанії або рекламний слоган, посилені яскравим підсвічуванням, привернуть увагу та піднімуть настрій, а там недалеко і до самої покупки.

Медіа стійки. У шаленому життєвому ритмі дуже рідко можна викроїти час сісти за комп’ютер, що б зробити замовлення. Медіа стійка допоможе вам отримати інформацію і замовити те, що вам потрібно, протягом 30 секунд.

Реклама на виробах із металу. Надійна реклама на металевих конструкціях дозволить ефективно рекламувати продукцію, що продається в якості виставкового зразка в офісних приміщеннях.

Тканинні візитки. Папір легко рветься та витирається, і є ризик втратити контакти важливих партнерів. Компанії із великим ім’ям обирають різні варіанти тканинних візиток, що відрізняються високою якістю та надійністю.

Технології – наріжний камінь рекламного бізнесу. У комбінації із ефектним дизайном, яскравою палітрою кольорів та якісними матеріалами вони здатні додати будь-якому рекламному продукту вигляд справжнього шедевра.

Функціональність на першому місці? Реклама в стилі «мінімалізм».

Останнім часом люди стали втомлюватися від великої кількості нав’язливих пропозицій. Рекламні проспекти, телевізійні блоки, промо журнали буквально переслідують нас всюди. Тренди сучасної реклами радять розміщувати рекламу компактно, але функціонально.

Коробочки і пакети для покупок. Безліч дрібниць, які не можуть бути на виду, потребують перенесення та зберігання. Покласти улюблену брошку в маленьку коробочку, або сходити в магазин із пакетом, де зображений логотип компанії – оптимальний спосіб нагадати про себе, не нав’язуючи свої послуги прямим чином.

Рамки на автомобільні номери. Перебуваючи в пробці, завжди будеш стежити за пересуванням машини, що стоїть перед тобою. Оформлення автомобільного номера в рамку з логотипом та контактами вашої компанії допоможе зацікавити у ваших послугах саме тих, хто їх найбільше потребує.

«Брендова» вода. Вгамувавши спрагу, ви одразу відчуєте наступне бажання – розглянути більш уважно зображений на етикетці бренд і ознайомитися із списком послуг, які дана компанія пропонує.

Голограми. Плівка невеликого розміру, що переливається, зможе послужити не тільки надійним захистом для упаковки товару, але і стане найкращою рекламою для його вмісту.

Брелки та таблички. Вхідні двері – те, чим ми користуємося щодня. Невелика табличка або брелок із ключами кожен день буде фокусувати вашу увагу на послугах зображеної на ній компанії.

Іноді маленьке та непомітне здатне залишити більше враження, ніж значний білборд або пістрява рекламна листівка. Оточити ненав’язливою турботою – кращий спосіб нагадати про себе (без ризику викликати роздратування) і отримати повне неприйняття.

Відпочинемо … і купимо? Рекламна сувенірна продукція.

Подарунки завжди пов’язані із чимось приємним. Один з напрямків рекламного бізнесу – виробництво сувенірівrex4_n

Новорічні прикраси. Ялинкові іграшки, композиції із свічкою, вітальні листівки – симпатичні та милі елементи новорічної і різдвяної обстановки. Яскравий святковий декор завжди наверне око потенційного покупця.

Майстерня листівок. Немає нічого більш оригінального, ніж красиво зроблена листівка. Якщо вкласти всю душу в дизайнерський твір, то завжди знайдеться відгук.

Магнітики. Засоби на холодильник – одне з популярних способів урізноманітнити наше життя та зробити інформацію більш доступною. Логотип компанії з невеликим слоганом легко поміститься на холодильнику, ненав’язливо нагадуючи про себе.

Виготовлення прапорів. Бренд завжди потребує ефектної презентації. Прапори та вимпела різних розмірів здатні стати символами компанії, якщо на них нанести відповідний логотип та рекламний слоган.

Ілюмінаційні гірлянди. Яскрава гірлянда з назвою бренду зможе надовго запам’ятатися звичайним людям, і викликати бажання купити товар, який вона зображує.

Звичайний сувенір може принести людині багато радості, та викликати бажання продовжити хороші враження. Перетворіть вашого потенційного клієнта в реального покупця, створивши у нього приємні асоціації.

Реклама майбутнього! Креативні інноваційні рішення.

На виставці були представлені технології, мало відомі в Україні, але застосування яких набирають стрімких обертів на ринку світових рекламних послуг. Давайте розглянемо більш детально, якими нестандартними способами можна залучити покупців.

Технологія Hype media. Знімні білборди займають багато простору і під них не завжди можуть підібрати відповідну площу. Рухомі об’ємні голографічні зображення виглядають під куполом торгового центру більш ефектно .

Додаток «Live Portrait». У ділових людей іноді не вистачає часу навіть для вивчення тексту на рекламних проспектах. Що може бути простіше, ніж навести свій гаджет на спеціальний значок, і через пару секунд побачити відеопрезентацію продукту.

Програма «Bon Sens». Для ефективного рекламного виробництва розроблена комп’ютерна програма, за допомогою якої можна контролювати управління підприємством, вести складський облік, відслідковувати цінову політику, контролювати виробництво та виконання плану продажів.

3D друк. Унікальна технологія, що дозволяє друкувати готові вироби (футболки, книги, чашки і т.д.) з передачею повноцінної гами кольорів. Варіант об’ємного друку не тільки заощадить час, витрачений на нанесення малюнка, але і виключить ризик пошкодження предмета, на який даний малюнок наноситься, адже багато матеріалів бувають дуже крихкими.

У період глобалізації велику цінність мають практичні знання та інноваційні рішення. Ніколи не варто зупинятися на місці, інакше є ризик стати посередністю, і оточуючі швидко втратять до вас інтерес.

Купуємо нові знання! Про що дізналися студенти Київського інституту бізнесу та технологій на виставці REX 2017.

rex6Всі компанії прагнуть розширити сферу своєї діяльності та залучити нових клієнтів. З кожним роком все складніше вибудовувати рекламну стратегію і знаходити ту «родзинку», якої немає у конкурентів. XXI міжнародна виставка реклами REX 2017 збагатила студентів КІБіТ знаннями в сфері рекламного бізнесу, а також дала уявленнях про нові технології, які використовуються в ній. Не був забутий і поведінковий фактор – спілкування з представниками компаній значно розширило коло ділових знайомств майбутніх підприємців, менеджерів, фінансистів, бухгалтерів, податківців, бізнес психологів. Також юні відвідувачі виставки мали можливість подивитися сферичне кіно, сфотографуватися біля справжнього німецького верстата 1938 року випуску і випити чашку смачної кави від друкарні «Wolf».

Київський інститут бізнесу та технологій закликає своїх студентів не бути відстаючими, а брати активну участь в бізнес заходах України. Адже всім потрібно  збагачуватися новими ідеями для подальшого ведення власного бізнесу або проекту. Пам’ятайте, виграє той, хто грає на випередження! Тримайте руку «на пульсі», і ваша компанія буде приречена на успіх!