У сучасному бізнесі важливо не тільки мати здібності і талант, а й вміти проводити грамотну рекламну кампанію, що б твої здібності стали відомі широкій аудиторії. В особистій бесіді Владислав Мороз, студент Житомирської філії спеціальності «Менеджмент», лауреат конференції «Студент – Дослідник – Фахівець» розповів, чому він вирішив пов’язати свою професійну діяльність з рекламним бізнесом.
Для мене велика честь, що я зумів стати лауреатом секції «Менеджмент» і гідно презентувати в Києві себе і свою філію. Мені вдалося реалізувати поставлену переді мета на всі 100%, я дуже задоволений і гордий.
Участь в конференціях КІБіТ я приймаю вже не перший раз, і всі мої дослідження проводяться в рамках одного генерального напрямку-рекламний бізнес. В цьому році мною було зроблено доповідь на тему: «Основні переваги і недоліки застосування рекламних технологій». При підготовці публікації були використані приклади рекламної стратегії великих компаній (наприклад, Nike), проаналізовано статистичну вибірку, і в результаті виділені основні тренди рекламного бізнесу.
Як показує практика, Інтернет істотно розширив можливості людини, просто змінив світосприйняття кожного. Традиційна ATL реклама (телебачення, газети) відходить в минуле, на перший план виходить прямий контакт із людьми (промо-акції) і технології (розробка бренду, мережевий маркетинг, банер, соціальні мережі). Що б презентувати себе, свої товари і свої послуги є багато способів, головне обрати правильний, який зможе знайти відгук у потенційного клієнта.
Особисто мене приваблює графіті – в тому, коли людина бачить потрібні йому слова на асфальті, стіни будинку, паркані є якась «родзинка». Також сильно імпонує так званий product placement, коли товар начебто випадково згадується в книзі або фільмі. Дійсно, у людини завжди виникне набагато більше довіри, коли він отримує відповідь на потрібний запит як ніби випадково, а не в результаті прямої пропозиції.
Відповідаючи на питання, а чи не сильно багато в житті людини реклами, я скажу так – уявити життя звичайної людини без неї вже неможливо, реклама його невід’ємна складова. Так навіщо ж опиратися? Чи не краще запропонувати свої оригінальні, ненав’язливі рішення, які зможуть допомогти людям зробити правильний вибір?
Як приклад можна взяти моє життя. Я займаюся спортом, є шанувальником здорового способу життя. Мої симпатії віддані тріатлону – комплексному виду спорту, і я вважаю, що саме таким чином я зможу принести користь не тільки собі, а й оточуючим, організувавши рекламну компанію здорового способу життя. Багато фото з спортивних занять виставлені в соціальній мережі Instagram, і просуваючи свій аккаунт, я таким чином поширюю ідеї свого світогляду.
Бажаю всім своїм колегам-студентам саморозвитку! Будьте креативними, ніколи не озирайтеся назад із жалем! І залишайтеся завжди позитивними, без позитиву життя вже не те.