Найбільша туристична подія сезону «осінь-зима» не могла пройти повз активних та креативних студентів ЖФ КІБіТ. Під час відвідування презентації найактуальніших туристичних пропозицій, майбутні співробітники бізнес-сфери отримали можливість зустрітися із представниками туристичних компаній, а також національними та регіональними туристичними комітетами.
Хлопці та дівчата познайомилися із стратегіями компаній, які виконують основні завдання бізнесу: маркетингові дослідження, формування іміджу, просування туристичних продуктів на ринок.
Відвідування туристичного салону «Україна» – UITM-2018 збагатило студентів ЖФ КІБіТ в професійному та особистісному плані, а також надало поштовх до нових дослідницьких напрямів і пошуку інноваційних бізнес рішень.