Майбутні керівники та підприємці повинні завжди бути в курсі актуальних рекламних трендів, тому студенти Київського інституту бізнесу та технологій – незмінні відвідувачі щорічної осінньої виставки реклами REX. Цього року майбутні підприємці, менеджера, економісти та психологи ознайомилися з численними екземплярами виставки 28 вересня.
Однак не кожний тренд може бути актуальним та ефективним, тому відвідини виставки передбачають не тільки знайомство із експонатами, а й грамотний моніторинг. Неоціненним консультантом для студентів КІБіТ виступила викладач маркетингу Алуа Умурзаківна Єсмаханова, завдяки якій стало можливим зрозуміти і «зчитати» нові тренди.
Інформація, отримана студентами КІБіТ при відвідуванні виставки REX, надалі допоможе ефективно та правильно застосовувати на практиці теоретичні знання із бізнес-дисциплін.