Володимир Редько: «Вже зараз намагаюся орієнтуватися на всі« тонкощі»ринку …»

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниВолодимир Редько: «Вже зараз намагаюся орієнтуватися на всі« тонкощі»ринку …»

Питання ефективного співвідношення теорії та практики відноситься до «вічних» проблем, які є актуальними у будь-який час і в будь-якій сфері. Що вже говорити про професії менеджера в епоху цифрової економіки? Студент другого курсу Київського офісу КІБіТ Володимир Редько, переможець XIII Міжнародної науково-практичної конференції «Студент-Дослідник-Фахівець» розповідає, як можна правильно організувати ефективну практику для студентів, що таке дуальна освіта, а також про багато інших цікавих речей …

Тему мого дослідження можна сформулювати наступним чином: «Професійні компетенції менеджера в умовах переходу до цифрової економіки». Сьогоднішній ринок розвивається динамічно та інтенсивно, і випускники навчальних закладів повинні мати достатній рівень професіоналізму, що б гідно конкурувати із досвідченими співробітниками.

В процесі проведення дослідження мною були проаналізовані понад 100 вакансій, представлених на HR ресурсах. Результати показали, що перевага віддається людям, у яких є комунікабельні здібності, а також наявний великий досвід роботи.

І ось цей самий досвід роботи є колосальною проблемою для молодих фахівців. Наші студенти, які випускаються із навчальних закладів, ще не мають достатнього «трудового стажу» що б отримати посаду із високою заробітною платою. Виходить замкнуте коло, коли фахівець із вищою освітою буде мати ті ж самі гроші, які б отримував і без навчання. Виходить, що студент даремно провчився чотири роки?

Тому я запропонував використовувати вже існуючий в Європі метод дуальної освіти. Суть в тому, що навчальні заклади укладають договори із профільними організаціями і студент проводить на практиці 75% навчання. За домовленістю із підприємствами 25% навчального плану складається із аудиторної роботи – лекцій та семінарів, а решта повинна становити робота на підприємстві.

Дуальна освіта передбачає, що в процесі підготовки молодого фахівця приймають участь одразу дві сторони – навчальний заклад та підприємство, де студент проводить найбільше часу. Саме тоді ми будемо говорити про повноцінний навчальний процес, коли студенти закріплювати на практиці засвоювані в університетах знання. Ну а в разі, якщо щось не буде виходити, майбутні фахівці знову-таки підуть до університету і будуть коригувати або якимось чином вирішувати проблемні питання, що виникають під час роботи.

Ну і звичайно, практика в обов’язковому порядку повинна бути оплачуваною підприємством. Це є мотивуючим фактором для студента, який буде вважатися не просто «волонтером» або «асистентом», а стане повноцінним співробітником компанії, і з часом зможе залишитися на тому ж самому робочому місці після отримання диплома.

На жаль, в мене не було досвіду роботи за фахом. Звичайно, хотілося б відчути та дізнатися самому і «з перших вуст» розповісти про свої відчуття. Однак відсутність персонального досвіду не означає, що в мене немає уявлення про практичну роботу. У моєму розпорядженні багато консультантів – як  друзі-студенти, які працювали в комерційних структурах, так і родичі, співробітники різних компаній та організацій. Ну й великий відсоток інформації я отримую від наших викладачів-практиків, які мають великий досвід роботи у підприємництві.

У майбутньому хотілося б працювати на себе. Я отримую бізнес освіту, щоб згодом регулюватися здобутими в інституті знаннями, але вже зараз намагаюся орієнтуватися на всі «тонкощі» ринку, що б бути як би «на дні айсберга». Адже в житті на практиці все завжди по-іншому, і дуже хотілося б вивчити саме цю нішу. Сподіваюся, коли я здобуду достатньо практичного досвіду, то і отримані в Інституті знання будуть сприйматися більш осмислено та ефективно.

Я бажаю своїм колегам ретельно обміркувати всі «за» і «проти», і таки обрати свій напрямок, в якому вони зможуть досягти успіху. І вже потім сміливо йти до своєї мети та домагатися свого по життю!

Владимир Редько: «Уже сейчас стараюсь ориентироваться на все «тонкости» рынка…»

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниВолодимир Редько: «Вже зараз намагаюся орієнтуватися на всі« тонкощі»ринку …»

Вопрос эффективного соотношения теории и практики относится к «вечным» проблемам, которые актуальны в любое время и в любой сфере. Что уже говорить о профессии менеджера в эпоху цифровой экономики? Студент второго курса Киевского офиса КИБиТ Владимир Редько, победитель XIII Международной научно-практической конференции «Студент-Исследователь-Специалист» рассказывает, как можно правильно организовать эффективную практику для студентов, что такое дуальное образование, а также о многих других интересных вещах…

Тему моего исследования можно сформулировать как: «Профессиональные компетенции менеджера в условиях перехода к цифровой экономике». Сегодняшний рынок развивается динамично и интенсивно, и выпускники учебных заведений должны иметь достаточный уровень профессионализма, что б достойно конкурировать с опытными сотрудниками.

В процессе проведения исследования мною были проанализированы более 100 вакансий, представленных на HR ресурсах. Результаты показали, что предпочтение отдаётся  людям, у которых есть коммуникабельные способности, а также в наличии большой опыт работы.

И вот этот самый опыт работы является колоссальной проблемой для молодых специалистов. Наши студенты, которые выпускаются из учебных заведений, ещё не имеют достаточного «трудового стажа» что б получить должность с высокой зарплатой. И тут получается замкнутый круг, когда специалист с высшим образованием будет иметь те же деньги, которые получал бы и без обучения. Выходит, что студент проучился четыре года абсолютно зря?

Поэтому я предложил использовать уже существующий в Европе метод дуального образования. Суть в том, что учебные заведения заключают договора с профильными организациями и 75% обучения студент проводит на практике. По договорённости с предприятиями 25% учебного плана состоит из аудиторной работы – лекций и семинаров, а остальное должна составлять работа на предприятии.

Дуальное образование подразумевает, что в процессе подготовки молодого специалиста принимают участие сразу две стороны – учебное заведение и предприятие, где студент проводит больше всего времени. Именно тогда мы будем говорить о полноценном учебном процессе – студенты смогут закреплять на практике усваиваемые в университетах знания. Ну а в случае, если что-то не будет получаться, будущие специалисты опять-таки пойдут в университет и будут корректировать или каким-то образом решать проблемные вопросы, которые возникают во время работы.

Ну и конечно, практика в обязательном порядке должна быть оплачиваемой предприятием. Это является мотивационным фактором для студента, который будет считаться не просто «волонтёром» или «ассистентом», а станет полноценным сотрудником компании, и со временем сможет остаться на том же рабочем месте после получения диплома.

К сожалению, у меня не было опыта работы по специальности. Конечно, хотелось бы прочувствовать и узнать самому и «из первых уст» рассказать о своих ощущениях. Однако отсутствие персонального опыта не означает, что у меня нет представления о практической работе. В моём распоряжении целый ряд консультантов – как друзья-студенты, которые работали в коммерческих структурах, так и родственники, сотрудники различных компаний и организаций. Ну и большой процент информации я получаю от наших преподавателей-практиков, имеющих большой опыт работы в предпринимательстве.

В будущем хотелось бы работать на себя. Я получаю бизнес образование, чтоб впоследствии регулироваться приобретёнными в институте знаниями, но уже сейчас стараюсь ориентироваться на все «тонкости» рынка, что б быть как бы «на дне айсберга». Ведь в жизни на практике всегда всё идёт по-другому, и очень хотелось бы изучить именно эту нишу. Надеюсь, когда я приобрету достаточно практического опыта, то и полученные в Институте знания будут восприниматься более осмысленно и эффективно.

Я желаю своим коллегам тщательно обдумать все «за» и «против», и таки выбрать своё направление, в котором они смогут достигнуть успеха. И уже потом смело идти к своей цели и добиваться своего по жизни!

 

https://journals.zetech.ac.ke/scatter-hitam/https://sipirus.sukabumikab.go.id/storage/uploads/-/sthai/https://sipirus.sukabumikab.go.id/storage/uploads/-/stoto/https://sip3dkp.sumutprov.go.id/korn/https://alwasilahlilhasanah.ac.id/starlight-princess-1000/https://www.sa-ijas.org/sweet-bonanza/https://www.remap.ugto.mx/pages/slot-luar-negeri-winrate-tertinggi/https://setwan.katingankab.go.id/asset/slot-dana/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/public/images/qrcode/slot-dana/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/storage/sgacor/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/public/images/qrcode/slot-dana/https://siipbang.katingankab.go.id/storage_old/maxwin/https://csr.katingankab.go.id/asset/auto-maxwin/https://siipbang.katingankab.go.id/storage_old/android/https://siipbang.katingankab.go.id/storage_old/data_rab/