Леся Сирота досліджує трансформацію банківського обслуговування у добу DIGITAL

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниЛеся Сирота досліджує трансформацію банківського обслуговування у добу DIGITAL

Сьогодні директорка департаменту з продажів роздрібного бізнесу та управління мережею ОТП Банку Леся Сирота провела відкриту лекцію на тему: «Трансформація банківського обслуговування у добу DIGITAL».

Ми дізнались про переваги цифрових операцій, які забезпечують якісний та швидкий, безпечний та цілодобовий доступ до банківських послуг, чому сприяють розмаїті онлайн- і мобільні платформи:

  • інтернет-банкінг;
  • автоматична ідентифікація;
  • різноманітні мобільні додатки;
  • інтеграція з іншими сервісами;
  • створення екосистем.

Цифровізація охоплює всі види життєдіяльності. Тому навичками цифрових технологій має володіти кожен.