30 вересня студенти Київського інституту бізнесу та технологій завітали до Київської міської державної адміністрації,
щоб ознайомитись із особливостями роботи та організацією робочого процесу органів київської влади. Відвідини організувала викладач дисципліни «Ділова українська мова» Грушко Наталія Іванівна.
Спершу студенти завітали в «Контактний центр міста Києва 1551». Візитерам провели екскурсію та розповіли про особливості роботи усього центру. Зокрема, заступник директора служби Дудченко Олександр розповів про особливості роботи IT-відділу центру, а працівники розкрили специфіку корпоративної культури 1551. Також студентам показали святиню усіх комп’ютерних систем – серверну кімнату, де вони в рамках своєї спеціалізації ставили запитання про взаємодію сервера із системами CRM, про налаштування системи тощо.
Надалі студенти завітали до тих, хто безпосередньо приймає дзвінки, – до операторів колл-центру. Тут візитери засипали працівників питаннями: як коректно вибудувати діалог? які особливості роботи з незадоволеними громадянами? які умови стажування? Також студенти мали можливість послухати «живі» дзвінки операторів та почути особливості вирішення конкретних ситуацій.
Після візиту до 1551 студенти відвідали кафетерій Київської міської державної адміністрації.
Кульмінацією відвідин КМДА стала зустріч у конференц-залі з радником заступника голови КМДА Юлією Грамотною, яка розповіла про сучасні методи оптимізації процесу роботи житлово-комунального господарства, специфіку виходу з кризових ситуацій та низку корисних кейсів у роботі держслужбовця.
Відвідини КМДА проводились в рамках профорієнтаційних зустрічей. Київський інститут бізнесу та технологій в межах освітнього процесу дає студентам можливість побачити на власні очі, де і яким чином використовувати ту чи іншу навчальну дисципліну.