Протягом двох тижнів відбулися виїзні нарада ректорату КІБІТ з колективами філії. Ректор, проректор та декан Київського відділення КІБіТ провели декілька зустрічей зі студентами, викладачами та адміністрацією філій. Ректор прочитала відкриту лекцію для студентів і викладачів, а адміністрація провела мозковий штурм на тему налаштування навчального процесу у час нових викликів.
Кожна з філій зустріла гостей теплою і сонячною погодою. Навчальний корпус в Умані, заплетений виноградом, ще без зеленого вбрання, але майданчик для відпочинку, що облаштували спеціалісти з ландшафту парку “Софіївка”, виблискував на сонці смарагдовими барвами. У Запоріжжі нас вразила досконально прибрана територія як самого корпусу так і всього міста. У Вінниці студенти влаштували броунівський рух під час перерви, так що по коридору треба було просуватися попід стіною. Ніжин також порадував своєю готовністю розквітнути з хвилини на хвилину, та студентами, які задавали питання і на лекції ректора і після. На черзі ще поїздка до Житомира та Білої Церкви.
Студенти та викладачі кожної філії привітно зустрічали гостей. Зустрічі з ректором стали вже доброю традицією. Олена Вячеславівна проводила лекцію на тему “Руйнівні наслідки безвідповідальної економіки”, у якій висвітлила взаємовідносини споживача та виробника, які погоджуються споживати/виробляти неякісний товар за низьку ціну. Під час дискусії були наведені приклади із власного досвіду студентів та викладачів.
А в цей час проректор з деканом проводили нараду з командою філії щодо нової стратегії побудови та адміністрування навчального процесу. Було запропоновано ввести європейську форму методичного матеріалу – сілабіс, та зробити деканат інтерактивним суб’єктом, що забезпечить зв’язок “студент-викладач-деканат”. Також обговорювалась можливість введення елементів дистанційної форми навчання та включення у кожен курс форми “перевернутого класу” у google classroom – коли студент на парі має змогу поспілкуватися з викладачем про своє домашнє завдання та найкращі способи його вирішення. Ректор та викладачі філії долучилися до наради після лекції та вирішили підготувати пілотні сілабіси на поточні курси. Була внесена наступна пропозиція: при створенні розкладу виходити з індивідуального навчального плану кожного студента, що змінює значення академічної групи і означає, що тепер на лекціях будуть зустрічатися студенти різних груп та потоків, що буде позитивно впливати на якість засвоєння поданого матеріалу. Особливу увагу вирішили приділяти роботі студентів у малих групах, адже компетенції формуються найкраще на практиці, а ще й тоді, коли над однією проблемою працюєш у команді.
Після наради гості з Києва побажали позитивних зрушень та запланували наступний візит через два-три тижні. Сподіваємось побачити навчальний процес перелаштованим на новий лад – від викладача – через роботу з роботодавцем – до студента, майбутнього спеціаліста до кінця навчального року.