Випуск 2012 року.
Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування.
Місце роботи: Дочірнє підприємство «Польський дім», місто Житомир.
Посада: Координатор проектів.
Будучи ще студенткою 5 курсу спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» я працювала на посаді менеджера з інформації на дочірньому підприємстві «Мій дім», що більш відоме під назвою «Польський Дім» у Житомирі.
За декілька років я виросла до посади координатор проектів «Польського Дому». Це надзвичайно цікава робота, в процесі якої здобувається досвід в професійній діяльності, розвиваються комунікативні навички та розширюється кругозір.
Основними професійними вимогами до координатора проектів в дочірньому підприємстві «Польський дім» є:
- вільне володіння польською, українською, російською мовами.
- практичні навички роботи на ПК (Word, Excel, PowerPoint).
- досвід написання статей, інформаційних матеріалів українською та польською мовами.
- активність, відповідальність, комунікабельність.
Мої функціональні обов’язки:
- координація, планування та впровадження PR заходів.
- написання, переклад, адаптація PR текстів (текстів для офіційних сайтів і видань, річних звітів, брошур, буклетів тощо).
- робота з ключовими клієнтами (переговори по тактичним питанням, ділове листування польською, англійською та українською мовами).
- робота зі ЗМІ (розуміння ринку ЗМІ, їх специфіки та очікування, особисті стосунки з журналістами, якісна післяподієва робота зі ЗМІ).
- збір та обробка інформації (пошук та систематизація відповідно до поточних завдань).
Це досить об’ємна робота, проте з впевненістю можу сказати, що від неї отримую велике задоволення, що є основним фактором в професійній діяльності. І я вдячна моєму КІБіТу за знання, які дозволили мені швидко опанувати робочий процес та стати незамінним членом команди!