Студенти Житомирської філії КІБІТ спеціальності «Менеджмент туристичної індустрії» ретельно підійшли до вивчення навчальної дисципліни «Організація обслуговування туристів в готелях», та організували і провели експедицію по вивченню об’єктів, які надають такі послуги. Адже готельно-ресторанний бізнес є основною складовою туристичної галузі нашої держави. Готельні підприємства виконують одну з основних функцій у сфері обслуговування туристів – забезпечують їх житлом і побутовими послугами під час подорожі.
Студенти ознайомились з організацією та структурою таких підприємств Житомирського району: «Фільварок», «Царівка», «Старий Млин», «Мірабела». Студентам було цікаво, адже усі підприємства готельно-ресторанного бізнесу являють собою складні соціальні системи всередині яких можна виділити дві складові: виробництво послуг та управління. Сучасні менеджери готельно-ресторанного бізнесу приймають рішення в умовах значного ризику й невизначеності, що потребує високого фахового рівня, оперативності, самостійності та відповідальності – саме таким і повинен бути спеціаліст «Менеджер туристичної діяльності».