Гроші не голова: наживна справа…

16 березня в КІБІТ перший курс Коледжу навчався керувати особистими фінансами в ситуації економічної кризи в рамках однойменного тренінгу. Фінансова грамотність, на думку тренера Тетяни Карпової, – основа будь-якої професійної діяльності, яка претендує на успішність. Хороший психолог, який має приватну практику, також, як і хороший бізнесмен, завжди буде відчувати потребу в компетентному і чесному бухгалтері. Ці якості можна визначити або з часом (але розчарування може бути гірким і в буквальному сенсі слова дорого обійтися), або, навчившись самому розбиратися в тонкощах фінансових відносин.

3(2)

Учасники заходу дізналися, як контролювати фінансові потоки і розподіляти доходи, щоб навчитися відкладати гроші (найдієвіший метод розподілу витрат, виявляється, 50/30/20 – співвідношення витрат на задоволення необхідних потреб / розваг і забаганок / формування накопичень).

4(1)

Наскільки ефективно складаються у них стоснки з грошима студенти зрозуміли, пройшовши кілька тестів: результати були найрізноманітніші. Так, одним відкрилося, що треба вчитися економити, а іншим навпаки – легше розлучатися з грошима.

2

Для перших – було запропоновано розглянути мобільні додатки і програми, які допомагають у нелегкій праці контролю співвідношення витрат і доходів, наприклад, «Гроші ОК», «Дзен мані», «EasyFinancе», а також почитати книги, що формують правильне ставлення до фінансів, такі, як «Куди йдуть гроші. Як грамотно управляти сімейним бюджетом?» Юлії Сахаровської, «Найбагатша людина в Вавилоні» Клейсона Джорджа та ін.

Плюшкіним пояснили, що гроші ще не все, особливо готівка. Заощадження – річ необхідна, в якій формі їх накопичувати залежить від ваших поглядів. Вічна класика капіталовкладення – цінні метали, найхитріші, ті, хто купив не долари, а золото напередодні кризи, вже могли в цьому переконатися. Хіт сезону, на який покладають сподівання банкіри, – депозитні сертифікати – варто і нам взяти на замітку.
Крім нових навичок студенти отримали іменні сертифікати про успішне проходження тренінгу.

5