Спілкування – запорука успішного ведення бізнесу. Уміння налагодити контакт, не порушивши межі особистісного простору, має бути невід’ємним навиком не лише в бізнесі, але і в житті. Тому в навчальному процесі Київського інституту бізнесу та технологій велика увага приділяється питанням практичної психології, що дозволяє відточувати навички комунікації під час тренінгів та майстер-класів.
Одним із планових практичних занять став тренінг «Ефективна комунікація», проведений для другого, третього і четвертого курсів викладачем Качаровою Валерією Михайлівною. Спочатку студенти виконали кілька практичних завдань, розрахованих на визначення меж особистісного комфорту людини при спілкуванні із великою масою людей, Друга ж половина тренінгу була присвячена формуванню вміння розуміти субординаційні схеми і з першого разу визначати, хто в колективі є авторитетним та впливовим.
Заняття сприяло «прокачуванню» навичок комунікації, здобуттю додаткової впевненості в своїх силах, а також стало для студентів безцінним досвідом в плані створення комунікаційного простору.