«Людина-бренд»: формування позитивного іміджу.

Київський інститут бізнесу та технологійНовини«Людина-бренд»: формування позитивного іміджу.

tibrend1Кожна людина прагне підняти свою самооцінку, стати цікавою для себе та оточуючих. «Полює» на модних людей і бренди, «тусується», купує «гаджети», бере участь у різних акціях. Чи дає це результат? Скільки разів людина ловила себе на думці, що це все самообман і їй ніщо не цікаво. І правильно, адже найбільш певний спосіб полюбити себе – самому стати брендом, сформувавши свій неповторний імідж.

Імідж – це здатність спілкуватися з навколишнім світом за допомогою зовнішнього вигляду, мови, манер, міміки, жестів й ароматів. Імідж завжди є індивідуальним, оскільки включає внутрішні властивості й характеристики особистості, які ми підкреслюємо. Непросто знайти ту родзинку, яка допоможе вам стати оригінальним і неповторним. Формування іміджу – довгий і кропіткий процес, що включає в себе кілька етапів.

Зовнішній вигляд – помічник або перешкода?

Усі ми маємо особливості, подаровані нам матінкою-природою. У стилістиці зовнішні дані визначаються поняттям «фактура». Овал обличчя, тип фігури, колір і текстуру волосся змінити найскладніше, адже це притаманне людині із самого народження. Та й серед близьких завжди знайдуться шанувальники натуральної зовнішності, які вважають подібні зміни зайвими.

Однак у прагненні до натуралізму ви ризикуєте злитися із загальною масою. Кожна людина неповторна, але люди за своєю природою є типовими. Для кожної країни і регіону характерний свій тип зовнішності: розкосі очі, світле волосся, карі очі, зріст 175 см та ін. Якщо ви мрієте про персональний позитивний імідж, трошки відкоригуйте природний процес.

Незначна фізична корекція фактури можлива за допомогою елементів костюма (корсети, пуш-апи, обручі для збільшення стегон, каблуки, утягуюча білизна тощо).

Візуальна корекція фактури. Якщо правильно розподілити одяг, геометричні пропорції фігури зможуть бути приховані. Наприклад, фігура-яблуко маскується завдяки спідниці в формі трапеції та високій зачісці.

Набагато більше зусиль доведеться витратити на створення безпосереднього дизайну фактури, а саме:

  • схуднути або набрати вагу за допомогою дієт;
  • займатися фітнесом з метою створення красивої фігури;
  • використовувати пластичну хірургію для усунення видимих недоліків (довгий ніс, «заяча губа» та ін.);
  • зробити гарну посмішку за допомогою естетичної стоматології;
  • регулярно відвідувати перукарню, косметолога та манікюрний салон.

Жодні фітнес і пластика не допоможуть вам змінитися без психологічної корекції фактури. Краса – це щоденний та постійний процес. Щоб бути красивою, треба любити себе й уміти собою захоплюватися, але в той же час – помічати недоліки та постійно себе вдосконалювати. Створення краси – процес, який розтягується на все життя.

«Друга шкіра» людини або як правильно підібрати костюм.

Фактура – наш зовнішній вигляд, тіло. Але будь-яка зовнішність невіддільна від костюма, який надягається на саму фактуру. У сучасності слово «костюм» давно перестало викликати стандартну асоціацію з піджаком та спідницею. У рамках стилістики костюм визначає зовнішній імідж людини та складається з макіяжу, одягу та зачіски.

Макіяж. Якісний візаж здатний до невпізнанності змінити ваше обличчя. Вибір косметики та способу її нанесення – індивідуальний для кожного. Згідно певного кольоротипу ( «весна», «літо», «осінь», «зима») визначаються загальні принципи «make up», із варіаціями в кожному конкретному випадку.

Одяг. У ХХІ столітті різноманітність в одязі просто зашкалює. Модні тренди змінюються кожні шість місяців, дизайнери намагаються перевершити один одного у винайдених новинках, брендові магазини закидають нас пропозиціями. Є обов’язкове правило: стеж за модою, але не одягай те, що тобі не личить. Правильно підібраний гардероб – безсумнівна перевага, особливо, якщо ви презентуєте певну фірму та стежите за корпоративним іміджем.

Зачіска. Хочеш оновитися – можна перефарбувати волосся або постригтися. Зачіска здатна радикально змінити не тільки зовнішність, а й вік людини. Підібрати зачіску – справа непроста, тут треба враховувати й овал обличчя, і повсякденний одяг, і багато інших чинників. Зате результат обов’язково вразить – із дзеркала на вас буде дивитися зовсім інша людина.

brend«Усе життя – гра». Якими нас бачать люди.

Для людини характерно виконувати різні соціальні функції, що визначають її роль у нашому суспільстві. Манери, пози, жестикуляція, пластика – характеристики, здатні видати вас та приклеїти відповідного ярлика. Соціально активній людині не властиво мати тільки одну роль, її рольова специфіка виявляється на різних рівнях.

Безособистісний рівень характеризує набір соціальних ролей, які здатні змінюватися навіть упродовж дня (в аудиторії – ти лектор або слухач, а по приходу додому – дружина й мати).

Міжособистісний рівень визначають соціально-психологічні ролі –сприйняття один для одного в малих соціальних групах (сім’я, робота, коло спілкування). Неофіційні назви подібних ролей – лідер, тихоня, тиран, зануда тощо. Соціально-психологічну роль можна змінити тільки, якщо змінюєш соціальну групу (робота, коло спілкування). Наприклад, на фірмі вас знають як жорсткого та прямолінійного керівника, а вдома як ласкавого та люблячого чоловіка. Чим більше малих соціальних груп та різних ролей – тим більш гармонійним буде ваше життя.

Особистісний рівень визначають манери самої людини. Пластика, хода, манера рухатися, говорити, вміння позувати перед камерою, виражати емоції, стежити за мімікою та жестами, правильно поводитися в суспільстві характеризують людину як носія певної ролі. Нагрубіянив за столом – хам, відводиш очі – тюхтій, кричиш – псих, список можна продовжувати нескінченно. Висновок  – для формування позитивного іміджу над манерами постійно потрібно працювати та намагатися їх змінити на краще.

Роль – елемент компромісний, і завжди може змінюватися. Якщо ви будете весь час над собою працювати, то зможете грати виключно вигідні ролі.

Антураж – зовнішня оболонка іміджу.

Усупереч прислів’ю: «Не місце прикрашає людину…», – маємо визнати – наш імідж сильно залежить від навколишнього простору. Домашня обстановка, робота, місця для відпочинку, улюблені книги, тварини та багато іншого визначають антураж – середовище проживання людини. Обстановка доповнюється спілкуванням – друзі, колеги з роботи, побратими за інтересами, друзі в соціальних мережах визначають коло знайомств та місце людини в цьому колі. Стародавній вислів: «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти», – свідчить про високий ступінь впливу оточення на людину.

Часто люди потребують ситуативного антуражу, наприклад, для фотосесії, зйомок фільму, організації свята або романтичного побачення. Відповідний фон, освітлення, декорації, реквізит, звук, супровід персонажами, «підтанцьовка» завжди допоможуть створити відповідну атмосферу та справити бажане враження.

Історія одного життя: створюємо унікальну Story.

У стародавні часи найбільше на світі боялися людського поголосу. Не такtibrend було страшно померти на полі бою, як знеславити себе на весь світ, вважатися боягузом. Природним було знання родоводів. Наприклад, батьки нареченої одразу цікавилися: чи не зробив наречений або його предки якихось лихих справ. У сучасному світі осуд сусідів вже не такий страшний, але репутація людини має велике значення в очах оточуючих. Важливий компонент позитивного іміджу – створення власної Story. Формується вона на основі інформації, яку знає суспільство про людину, включаючи факти й вигадки. Ім’я, вік, професія, біографія, пікантні подробиці – все це складові однієї великої історії. Реальне людське життя часто відрізняється від гарної Story. Деякі факти можна приховати, а деякі навіть прикрасити, що часто роблять сучасні PR-технологи.

 Позитивний імідж у Київському інституті бізнесу та технологій.

Буває так, що молоді люди не впевнені в собі. Багато прикладів, коли студент хоче змінитися, стати кращим, але не може зробити цього без професійної допомоги. Завдання КІБіТ – не тільки вкладати в голову знання, а й допомагати своєму студенту стати успішним і реалізованим. Переваги нашої роботи з молоддю:

  • ми вчимо працювати з інформацією та знаходити правильні відповіді на всі запитання;
  • наші викладачі власним іміджем показують студентам позитивний приклад;
  • ми проводимо постійні бізнес-тренінги та консультації зі стилістами;
  • наш ВНЗ є згуртованою командою, де всі підтримують один одного.

Зробити з себе бренд не просто, але позитивні приклади колег та викладачів надихнуть вас на нові звершення. Хочеш змінити імідж? Вступай до КІБіТ!