Підприємство ніколи не стане успішним, якщо не матимете ефективної маркетингової стратегії. Студенти КІБіТ як майбутні співробітники бізнес сфери завжди бажають бути в курсі всіх останніх новинок в сфері реклами, маркетингу та мас медіа, тому є постійними відвідувачами виставки реклами «REX».
Цього року хлопців та дівчат надзвичайно вразили неабиякі масштаби виставки. Поряд із такими «традиційними» тематичними напрямками як сувенірна продукція, рекламні фото, поліграфія та візуалізація, студенти мали можливість ознайомитися із крафтовою експозицією «смачних» сувенірів, виставкою інструментів для взаємодії із клієнтом у місцях продажу, а також із роботою VIDEOREX 2019, нової комунікаційної бізнес платформи у відеомаркетингу.
Всі експонати виставки презентували актуальні тенденції в сфері реклами та маркетингу, і майбутні підприємці змогли відкрити для себе багато ефективних рішень для розвитку власного бізнесу. На думку студентів другого курсу економічних спеціальностей КІБіТ найбільш ефектним був найсучасніший потужний UV-принтер для друку макетів. «Люди витратили багато часу і бюджету, щоб домогтися такого результату, принтер вражає швидкістю друку, що допомагає скоротити підприємству час замовлень», зазначила студентка спеціальності «Фінанси» Іванна Мельничук.
Проте найбільш практичним рекламним ходом, на думку «кібітівців» є розвиток іміджу бренду в мережі Internet. Просування в Інтернеті є дуже важливим, так як із кожним роком все більше покупок здійснюється за допомогою мережі. Простота та функціональність даного способу полягає лише у двох діях – натиснути кнопку та купити. Майже всі компанії, які прийняли учать у виставці «REX – 2019», реалізують стратегію просування бренду за допомогою мережі як найбільш прогресивний та ефективний маркетинговий хід.
Відвідування виставки справило незабутнє враження на студентів Київського інституту бізнесу та технологій збагатило їх новими ідеями. Так тримати!
Читайте також: