Спеціальність «Комп’ютерна інженерія» в коледжі КІБіТ орієнтована на випуск фахівців, здатних реалізовувати власні багатофункціональні та конкурентоздатні проекти. Ефективне поєднання базової теорії та прикладних знань обґрунтовує високий рівень знань наших студентів і відповідно здобуття призових місць на конкурсах та змаганнях. І черговим підтвердженням успішного навчання «майбутніх комп’ютерних інженерів в коледжі стала перемога у другому турі студентської Олімпіади із розробки комп’ютерних ігор четвертокурсників Сергія Гайдука, Олексія Лясковського та Іллі Сударікова!
Змагання проходило у рамках ігрового хакатону GameDev Open Cup Odessa 2019, який мав чітко фіксований термін – 48 годин. Майданчиком для проведення став комп’ютерний клас Одеської національної академії харчових технологій, де хлопці занурилися у атмосферу інтенсивної продуктивної праці в режимі, максимально наближеному до «24/7».
Однією із вимог хакатону було використання фактору часу, що є достатньо складним завданням для розробників комп’ютерних ігор. Студенти коледжу КІБіТ блискуче справилися із поставленою задачею, створивши таймер обратного відліку для головного персонажу ігри «Kitty Slow Meow», яким стало маленьке кошеня.
Заключним етапом стала презентація учасниками результатів своєї діяльності в якості готового проекту. І саме тут Сергій, Олексій та Ілля отримали перемогу у номінація «Найкраща презентація»! Хлопці вибороли заслужену винагороду – два квитки на ігрову комп’ютерну конференцію DevGumm «Green space», яка відбудеться у Мінську 21-22 листопада 2019 року.
Щиро вітаємо наших переможців та бажаємо їм подальшого професійного розвитку у сфері комп’ютерної ігрової індустрії!