Щорічна виставка реклами REX завжди викликає інтерес у студентів Київського інституту бізнесу та технологій. Адже для успішного просування власного бізнесу необхідно знати все і навіть більше про актуальні рекламні тренди . А де ще можна знайти вдалі рекламні рішення для актуального чи майбутнього проекту?
Хто шукає – той знайде. І ось 24 вересня 2020 року студенти КІБіТ під керівництвом Сергія Миколайовича Чімишенка та Олександра Вікторовича Ставицького прибули на виставку REX, де поринули у світ новітніх рекламних технологій.
Поряд із загальними прийомами для ефективного маркетингу (принт технології, зовнішня реклама, сувенірна продукція), студенти кожної із спеціальностей змогли ознайомитися із актуальними саме для своєї спеціальності трендами.
Майбутні менеджери та підприємці зацікавилися напрямками візуальної індустрії – фотовиставками та відео контентом. Також особливу увагу студентів економічного напрямку викликала експозиція інструментів для взаємодії із клієнтом у місцях продажу. Об’єктом же уваги студентів ІТ напрямку стали мобільні додатки, фрайчайзінг, проблема автоматизації бізнес процесів.
У підсумку кожен із відвідувачів отримав саме ту інформацію, яка стала актуальною для його навчання, і яка одразу змогла конвертуватися у практичне знання.
І не дивно, що саме тут, на професійній виставці реклами відбулася зустріч студентів Київського офісу КІБіТ із своїми колегами з Житомирської філії. Несподівана, але досить вірогідна зустріч (хіба не всі наші студенти прагнуть підняти свій професійний рівень?) обернулася приємними знайомствами для молоді, які змогли поділитися один з одним своїми враженнями.
Дякуємо виставці REX за надану студентам можливість здобути професійний досвід!