Щорічна науково-практична конференція КІБіТ «Студент-Дослідник – Фахівець» вкотре продемонструвала високий рівень науково-дослідницької роботи студентів. Цього року справжній «бум» наукової активності спостерігався серед студентів коледжу, які не лише підготували виступи, але і взяли жваву участь в обговоренні доповідей гуманітарної секції. Після закінчення конференції наша практично-орієнтована молодь поділилася своїми думками та враженнями. Героями сьогоднішнього матеріалу стали другокурсниця Алєкпєрова Емілія, другокурсники Луцко Діана та Рижков Роман, першокурсник Ковальчук Кирило. Всі вони є кмітливими, підприємливими та інноваційними і щиро вірять у щасливе майбутнє нашої країни.
Розкажіть більш детально про тему вашої доповіді. Яку ідею ви намагалися донести до аудиторії?
Алєкпєрова Емілія: Назва моєї доповіді «Бізнес по-зумерськи: мій лайфхак». Це історія мого бізнесу – у 13 років я вирішила робити та продавати за допомогою соціальної мережі Instagram прикраси із натурального каміння. Сьогодні можу сказати точно – зробити свій бізнес може кожен, головне мати гарну маркетингову стратегію для просування товару.
Луцко Діана: Ми із Романом підготували спільну доповідь «Тату як самовираження та бізнес», де намагалися показати, що татуювання – це не просто мода чи тренд, а вираження внутрішнього світу людини. Татуювання можна тлумачити як певний код, за яким можна «прочитати» людину.
Рижков Роман: Татуювання передбачає великий рівень відповідальності, тому необхідно добре розуміти значення зображення чи напису, який наносиш. Ми намагалися проінформувати широкий загал про значення тату-символів, а також відповісти на питання, пов’язані зі специфікою організації татуювання як бізнесу.
Кравченко Кирило: Моя тема – «Політико-економічні питання в Україні 2014-2020 рр.». В межах доповіді я намагався донести, якою була політична ситуація в Україні, починаючи із Євромайдану, і якою є міра відповідальності політиків та простого народу перед Українською Державою.
Чому ви обрали саме цю тему дослідження?
Алєкпєрова Емілія: В моєму дослідженні я обґрунтовувала ідею, що головним у людині є індивідуальність. Це дуже класно – допомагати цій індивідуальності розкритися. В моєму магазині клієнти отримують можливість втілити свій унікальний дизайн. Більше того, люди, які знайшли себе, дають гарний приклад іншим – ті починають бажати те, чого раніше не мали. Мій бізнес та моє дослідження – це поєднання прекрасного та корисного.
Луцко Діана: Для мене татуювання є водночас і бізнесом, і самовираженням. Художня освіта, яку я здобула під час попереднього навчання, допомагаєвиконувати замовлення будь-якого рівня складності та шукати нові креативні рішення. Я постійно вдосконалюю свій професіоналізм та постійно розширяю свій бізнес-проєкт.
Рижков Роман: Татуювання – це експеримент, новий етап та важливий крок в житті кожної особистості. Прослідкувавши, що стоїть за рішенням зробити татуювання, можна дізнатися про людину багато нового, тому ця тема завжди викликає цікавість.
Кравченко Кирило: Ця тема стосується кожного з нас, адже по-справжньому війна почалася не у 2022, а у 2014 році, і причини цього потрібно шукати у подіях попередніх років, починаючи із 2006. Я народився, жив і продовжував залишатися у Краматорську до 2022 року. Можу сказати, що у 2014-2015 роках ми пережили набагато жахливіші обстріли, ніж у 2022-2023. Проте залишилися незламними. Заради щасливого майбутнього ніколи не потрібно забувати своє про минуле й історія є завжди актуальною.
Яким чином можна використати результати ваших досліджень на актуальному ринку праці?
Алєкпєрова Емілія: Це новий рівень мого особистісного та професійного розвитку. Мій досвід реалізації бізнес-проєкту може бути корисним та дієвим для інших.
Луцко Діана: Наше дослідження містить велику кількість описань та тлумачень тату. Ми можемо допомогти людям втілити їхні творчі ідеї та надати творчого натхнення.
Рижков Роман: Ми можемо бути корисним для тих, хто це цінить.
Кравченко Кирило: Під час підготовки доповіді, я здійснив серйозний моніторинг засобів масової інформації – як вітчизняних, так і закордонних, також спілкувався із військовими. Моє дослідження є об’єктивним та неупередженим, тому може бути використане як в медіапросторі, так і в наукових розвідках.
Фокусом щорічної науково-практичної конференції КІБіТ у 20023 році став пошук нових ідей та рішень, які сприятимуть відновленню та подальшому розвитку Української держави.
Яким чином результати ваших досліджень можна використати для досягнення даної мети?
Алєкпєрова Емілія: Українська б’юті продукція в тренді та кожного дня набуває все більшої популярності. Мій досвід виготовлення та продажу українських прикрас із натурального каміння може стати гарним прикладом для інших «старт-апперів», а моя продукція – подарувати українським жінкам гарний настрій та натхнення.
Луцко Діана: Із початком війни люди посміливішали й стали більше експериментувати зі своєю зовнішністю. Намагання втекти від стресу, бажання щось змінити, прагнення виразити свої переконання – мотивація може бути різною. Проте я завжди готова допомогти людям знайти себе і візуалізувати свої думки, настрої та мотиви.
Рижков Роман: Після початку війни значно зросла кількість людей, які набивають собі татуювання патріотичного змісту – тризуб, жовто-блакитний прапор, слово «воля» та інші патріотичні цитати. Це свідчить про велику мужність, адже всім відомо, як чинять вороги із цими людьми. Українська нація об’єднується та загартовується, і завдяки зробленим тату спільники однодумці дізнаються один про одного і відчувають взаємну підтримку.
Кравченко Кирило: Люди дізнаються, що відбувалося в ті роки, і зможуть використати цю інформацію, як привід до критичного переосмислення політичної ситуації минулого і сьогодення. І у майбутньому після Перемоги попередити всі антиукраїнські тенденції, які б дали росії привід здійснювати окупаційні дії.
В одному реченні дайте оцінку сьогоднішньому науковому заходу КІБіТ.
Алєкпєрова Емілія: За традицією беру участь у конференції вже другий рік і знову почула багато цікавого, нового, практично орієнтованого.
Луцко Діана: Було дуже цікаво послухати про бізнес-молодь і зрозуміти, як підлітки можуть не лише робити власний бізнес, але і навчити цьому інших.
Рижков Роман: Наші однолітки мають великий потенціал зробити Україну кращою, і сьогодні вони це довели!
Кравченко Кирило: Дуже інформативно та цікаво!
Адміністрація Київського інституту бізнесу та технологій щиро дякує своїм юним колежанам за успішну реалізацію свого інтелектуального потенціалу, що вкотре підтверджує репутацію КІБіТ як закладу для підготовки бізнес-кадрів. Бажаємо не зупинятися на досягнутому, побудувати успішну кар’єру та зробити все можливе для відбудови нашої України!