Як пройшла «Битва тістечок» у КІБіТ

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниЯк пройшла «Битва тістечок» у КІБіТ

2 лютого 2017 року у Київському інституті бізнесу та технологій смачно відсвяткували Екватор ІІ курсу Коледжу. Чаювання та пригощання поєднали з конкурсом реклами. Студентам було запропоновано 5 типів тістечок на вибір. Команда мала придумати назву, легенду та рекламну кампанію, яка б примусила всіх присутніх скуштувати саме те тістечко. Бути прорекламованими пощастило лише двом солодощам із п’яти: кексику з шоколадною крихтою та горішку зі згущеним молоком.

9zG_7RFeNKA
Збірна команда «Makkov» (Анастасія Бабенко, Володимир Томулєску, Костянтин Юрченко, Максим Рижков, Олександра Шестопал, Юрій Юхимчук) ретельно проробила маркетингову стратегію для своїх «Кексиків від Баби Каті»: у кожен із тридцяти пундиків було заховано сюрприз, вербальна презентація «домашньої» випічки апелювала до ліричності глядачів (усі ж ми любили бабусині пиріжки), у той час, як візуальна частина – абсолютно дикий та іронічний рекламний ролик – ставила все з ніг на голову в кращих традиціях «Шоу Фрая та Лорі».

KI Makkov
Комп’ютерні інженери першого курсу Коледжу (Валерій Герасименко, Валерія Єрмоленко, Володимир Яковишин, Махамад Тодаєв, Михайло Наконечний, Олексій Лясковський, Яна Федюк) зробили ставку на ностальгію й не прогадали. Команда «Горішка» звернулася до досвіду колективної пам’яті: чи знали ви, що це тістечко почали виробляти в 1943 році? Ми (глядачі) не знали й, звичайно, розчулилися. Рекламна стратегія КІ ґрунтувалася на єдності поколінь: «Спитайте свою бабусю, яке її улюблене тістечко, й вона неодмінно скаже: «Горішок». Мені 16, але це й моє улюблене тістечко». Як бачимо, бабусям конкурсантів гикалося весь день.

КІ 1
Переможці «Битви» обиралися таємним голосуванням серед публіки, при цьому учасникам команд не можна було голосувати за себе, їхні голоси автоматично приплюсовувалися суперникам. За голосуванням глядачів перемогу здобули Комп’ютерні інженери. Проте, цікавий нюанс: із усіх тістечок на святі першими закінчилися саме кексики, а отже, споживача завоювали саме «Makkov». Словом, перемогла аж ніяк не дружба, а здорова ринкова конкуренція.

Makkov1 makkov2
На битві не обійшлося без жертв – 5 кілограмів тістечок постраждали непоправно.