Університет і бізнес: співпраця чи ігнорування?

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниУніверситет і бізнес: співпраця чи ігнорування?

shutterstock_128503004
Сучасне суспільство характеризується постійним розвитком технологічного і наукового процесу. З розвитком університетів принципово змінюються і підходи до комерціалізації самих процесів у ВНЗ. Так, освітні ініціативи все частіше пов’язані не тільки з грантами, але й з реальним виробництвом і бізнес-структурами.

Один з найбільших плюсів, який можна отримати від співпраці бізнесу з університетом – це те, що університет досить чітко бачить поточні пріоритети і запити компаній.

Таким чином подібна співпраця допомагає університету перебувати на піку світових економічних і освітніх тенденцій. Це в свою чергу дає можливість не тільки успішно інтегрувати партнерські структури в освітній процес, але й продовжувати роботу по комерціалізації власних розробок.

Взаємодія з комерційними структурами

z_0995e6ca
Чим далі, тим більше все нові і нові сфери виробництва товарів і послуг використовують найостанніші наукові досягнення і знання.

Тобто Зараз саме розширення виробництва і підвищення якості товарів і послуг залежить від поширення науково-технічних досягнень. Тим більше в сферу виробництва включені найрізноманітніші типи знань: починаючи від менеджменту і закінчуючи інформатикою.

У зв’язку з цим, дуже важливо розробити в інститутах і університетах такі економіко-організаційні механізми, які здатні підвищити науковий та інноваційний потенціал комерційних підприємств.

Все це говорить про пряму необхідність прямого співробітництва структур бізнесу і закладів вищої освіти: це значно сприяє як досягненню господарського, культурного процвітання, так і закладає ґрунт для успішного розвитку суспільства в цілому.

Досвід Британії та США

Ідея взаємодії корпорацій і підприємств аж ніяк не нова. Подібний досвід давно використовується в розвинених державах, в тому числі і в таких передових лідерах в сфері освіти, як Британія і США.

Історія взаємодії бізнесу та інститутів бере свій початок ще в початку 80х. Саме в той час стало зрозуміло, що зміна самої системи підготовки майбутніх фахівців є основою майбутньої економічної і політичної системи суспільства.

Американські та британські освітні установи об’єднуються зі структурами бізнесу в так звані «інноваційні ланцюжки». Як і раніше, вища освіту все ще розглядається в своїх соціальних параметрах: університети, утворені ще в Середньовіччі як і раніше є особливою соціальною системою, в якій основним видом діяльності є виробництво знань.

Таким чином області наукового знання формують поле майбутньої діяльності фахівців – а отже і модель суспільства в цілому. Тобто, чим тісніше громадські структури, організації і корпорації будуть пов’язані з університетами – тим же краще як для освіти, так і для суспільства.

Чому свій бізнес потрібно починати в університеті
biznesstartСумно визнавати, але в Україні зовсім не склалася традиція взаємодії бізнесу і освіти. Уявіть собі: будучи бакалаврами або навіть магістрами, ви 4-6 років вчите те, що не має відношення до реальності і в результаті стаєте повністю не адаптованими до реального життя і до реальної роботи.

І справді, звідки з’явитися фахівцям, якщо вони починають знайомитися зі своїми роботодавцями вже після випуску, зрозумівши що все, що вони знали вже неактуально?

Виходом з цієї ситуації може бути тільки реформування поточної системи освіти. З іншого боку – а чому б сучасному бакалавру не замислитися про відкриття власного бізнесу?

Більшість студентів не мають сім’ю на забезпеченні, яку необхідно годувати. Вони ще не набрали кредитів в банках. У них є трохи грошей, але їм практично нічого втрачати, так як вони звикли жити на прожитковий мінімум.

Досвід створення власного бізнесу безцінний. Навіть якщо вам запропонували перспективне стажування або навіть роботу – добре подумайте про створення власного бізнесу. Це непроста, але часом дуже захоплююча дорога. Крім того, у вас завжди буде можливість повернутися на «реальну» роботу.

Наявність власного бізнесу дає можливість отримати нові відчуття і розвинути безліч навичок, які в іншому випадку просто б не були розкриті. Цілком навіть ймовірно, ви будете спотикатися об одну або більше з цих ролей.

В Україні не так багато освітніх установ, які могли б стати стартовим майданчиком для розвитку власного бізнесу. Не кажучи вже про те, що співробітництво освітніх і бізнес-структур просто відсутнє.

Але однією з таких нечисленних освітніх установ є Київський інститут бізнесу та технологій. Найкращі викладачі та люди з реальним досвідом ведення бізнесу готові поділитися своїми вміннями та навичками.
Можливо, час, щоб вийти за межі зони свого комфорту настав саме зараз.

Ризикніть і почніть практикувати потрібні навички для того, щоб стати підприємцем, менеджером або керівником перспективного проекту!

https://ahoj.stikesalifah.ac.id/pages/slot-depo-5000/http://ahoj.stikesalifah.ac.id/dana-resmi/https://dedikasi.lp4mstikeskhg.org/slot-dana-depo10k/https://mata.pulaumorotaikab.go.id/public/images/file/1711212514temp.htmlhttps://mata.pulaumorotaikab.go.id/public/images/avatar/1710788275avatar.htmlhttps://alwasilahlilhasanah.ac.id/starlight-princess-1000/https://ahoj.stikesalifah.ac.id/demo/https://www.sa-ijas.org/sweet-bonanza/https://www.remap.ugto.mx/pages/slot-luar-negeri-winrate-tertinggi/https://seer.anafe.org.br/pages/akun-pro-kamboja/https://sipusli.mojokertokab.go.id/upload/~/akun-pro-kamboja/https://bumdesjanjimanahansil.padanglawasutarakab.go.id/products/mpo/https://siduta.dukcapil.baritoselatankab.go.id/assets/idn/https://perizinan.jambikota.go.id/frontend/web/situs-gacor/https://revistas.uia.ac.cr/pages/products/sigmaslot/https://disbudpar.padanglawasutarakab.go.id/assets/https://bumdesjanjimanahansil.padanglawasutarakab.go.id/pt2/https://dedikasi.lp4mstikeskhg.org/docs/https://dedikasi.lp4mstikeskhg.org/slot-deposit-pulsa-tanpa-potongan/https://setwan.katingankab.go.id/asset/slot-dana/https://perizinan.jambikota.go.id/frontend/web/situs-pulsa/https://bumdesjanjimanahansil.padanglawasutarakab.go.id/Assets/https://revistas.uroosevelt.edu.pe/public/https://apiv2.umkendari.ac.id/https://revista.farol.edu.br/uploads/https://ejournal.aibpmjournals.com/classes/