Літо-2017: основні проблеми вступної кампанії

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниЛіто-2017: основні проблеми вступної кампанії

Problemi vstupitelnayaВступна компанія, як і будь-який відповідальний захід, що проводиться в короткі терміни, передбачає наявність проблем та стресових ситуацій. З року в рік співробітники приймальної комісії відважно «борються» з телефонними дзвінками, чергами та технічними неполадками. Ось і цього літа на них  чатувало багато великих і дрібних «підводних каменів». Зупинимося детальніше на основних проблемах вступної компанії 2017 року.

Ера «технократії»? Технічні проблеми під час вступної кампанії.

Проблема із комп’ютерним забезпеченням існує щороку. Охочих вступити багато, сервера отримують великий потік інформації та комп’ютери у співробітників приймальної комісії елементарно «виснуть». Однак вступна кампанія 2017 пройшла під знаком проблем з технікою, причому неприємності в коледжі КІБіТ мали схожий характер з проблемами інших навчальних закладів. Зупинимося на них більш докладно.

Кібератака. Комп’ютери та локальні мережі державних і приватних компаній вразив невідомий вірус 27 червня 2017 року о 10:30.Problemi vstupitelnaya1 Через уразливості програмного забезпечення “M.E.Doc” (призначеного для звітності та документообігу) в процесі оновлення до комп’ютеру був запущений вірус, що знищує інформацію і виводить з ладу операційну систему. Значним чином постраждав від кібератаки і фаховий коледж КІБіТ Київського інститут бізнесу та технологій. За три дні до початку вступної компанії співробітники приймальної комісії залишилися без робочих комп’ютерів та інформації, яка на них зберігалася. Вирішити проблему та налагодити робочий процес вдалося лише завдяки оперативному втручанню серверної служби. Вагому роль також зіграло дотримання порядку зберігання електронної документації (резервне копіювання на Google drive та зйомні диски) та наявність роздрукованих примірників документів. Додаткова перевага – практично всі вступники подавали документи у паперовому вигляді, що позбавило коледж від прямої залежності від електронних кабінетів вступників.

Проблеми з Інтернетом. У липні 2017 року коледж періодично залишався без підключення до мережі Internet – результат згаданої вище кібератаки. Раптове відключення від мережі в розпал робочого дня було неприємною і незапланованої перешкодою, але працівники приймальної комісії з честю виходили з ситуації – грамотно перерозподіляли роботу, залишаючи «на потім» комплекс завдань, пов’язаних із виходом до Інтернету.

Робота з базою ЄДЕБО. Вся інформація про вступну компанію та вступників (починаючи від заявок, закінчуючи наказами про зарахування) вводиться в Єдину державну електронну базу з питань освіти. З метою удосконалення, в кінці 2016 року електронна база була оновлена, що дуже ускладнило життя і вступникам, і навчальним закладам. У перші дні вступної компанії база просто не працювала, а потім давала постійні перебої. Також під час «години пік» подачі заявок вона елементарно «не витримувала» напливу інформації і зависала. Що б виконати всі вимоги із термінів та не підвести вступників, співробітники приймальної комісії і оператор з роботи ЄДЕБО вводили дані пізно ввечері, залишаючи робочі кабінети о 12 годині ночі.

Вступна кампанія 2017 року пройшла під знаком великих технічних проблем, що «розкрило» всі недоліки комп’ютеризації вступної компанії і змусило задуматися про вживання заходів щодо ліквідації недоробок.

Всі ми люди … Проблеми поведінкового характеру.

kolledj posle vuza3Найчастіше вступ супроводжується стресом – не для вступника, так для його родичів. Від хвилювання робиться багато помилок, і приймаються імпульсивні рішення, з наслідками яких доводилося справлятися співробітникам приймальні комісії. Які проблеми виникали в спілкуванні під час прийняття документів?

Помилкові дзвінки. Співробітники приймальної комісії приймали багато дзвінків із запитаннями щодо конкурсу на бюджет, незважаючи на прописану в правилах прийому інформацію, що коледж КІБіТ не проводить набір на бюджетні місця. Крім того, багато батьків вступників обдзвонюють всі навчальні заклади, які їм потрапляють на очі в довіднику. Як і в попередні роки, працівникам ВНЗ довго доводилося пояснювати, що ми не випускаємо кухарів, сантехніків чи туристичних агентів. Хочемо звернути вашу увагу, що фаховий коледж КІБіТ Київського інституту бізнесу та технологій строго стежить за оновленнями на своєму сайті та зовнішніх ресурсах, і вся представлена на ньому інформація завжди є актуальною.

Незнання термінів подачі документів. У правилах прийому до коледжу чітко прописані терміни подачі документів для тієї чи іншої категорії вступників. І це не примха адміністрації ВНЗ, а графік роботи електронної бази ЄДЕБО. У зазначений день та час база закривається, і подати документи, використовуючи сльози та аргументи «ну будь ласка», неможливо. Судячи з кількості телефонних дзвінків, даною інформацією володіють далеко не всі. Для прикладу – прийом документів на перший курс стаціонару коледжу закінчився 14 липня, а дзвінки з питаннями і проханнями припинилися тільки в середині серпня. Шановні вступники наступного року! Читайте уважно інформацію, яка оновлюється на сайті, і не лінуйтеся зайвий раз набрати співробітника приймальні комісії. Пропустивши термін подачі документів, ви позбудетеся можливості вступити до обраного навчального закладу на потрібну вам спеціальність!

Приїзди «не за адресою». Практично всі вступники приїхали подавати документи після того, як залишили електронну заявку на сайті і отримали попередню консультацію. Але з кожного правила є винятки, і ця чаша не минула й КІБіТ. Найбільше запам’ятався приїзд мами з дівчинкою-вступниккою, яка їхала з іншого кінця міста в абсолютно інший навчальний заклад, і довго не могла зрозуміти, що знаходиться не там, де треба (не дивлячись на таблички і написи із назвою коледжу). На жаль, співробітникам приймальні комісії не вдалося переконати неуважну матір не шукати інший заклад, а вступити до нас (там був принцип – «тільки державна форма навчання»).

Працювати з вступниками – означає мати «залізні нерви». Співробітники приймальної комісії КІБіТ відзначилися не тільки виявленою холоднокровністю, а й продемонстрували високий рівень професіоналізму. Вийти з честю із багатьох проблемних ситуацій їм допоміг досвід, накопичений протягом минулих років і підготовка, отримана в результаті проведення спеціальних тренінгів.

Немає папірця, немає людини. Формування пакету документів.

Список документів для вступників коледжу висить на сайті коледжу і має стандартний, у всіх навчальних закладах, формат. Однак

Male hand is writing in business document lying on the table
Male hand is writing in business document lying on the table

у 2017 році було кілька нововведень, які загнали «в глухий кут» потенційних вступників та їхніх батьків.

ID карта. Особливість вступної компанії на перший курс коледжу – вступники не мають документа, що посвідчує особу, а вступають на підставі свідоцтва про народження. У 2016 році замість внутрішнього паспорта стали видавати спеціальну ID карту, яку можна отримати з 14 років. Це збіглося з введенням біометричних паспортів, і черги до відповідних організацій були величезні. Деякі вступники навіть відмовилися нести документи на подачу через відсутність ID карти. Що б ліквідувати плутанину, Міністерство Освіти та Науки проінформувало вступників та їхніх батьків, що дана карта не є обов’язковою для вступу. Але так, як це було зроблено лише на початку літа, працівники КІБіТ особисто обдзвонювали багатьох, що б повідомити цю інформацію.

Ідентифікаційний код. Кожен, хто отримав паспорт, звертається до податкової інспекції і отримує відповідний код, який використовується при оплаті трудових послуг. Вважається, що дітям та підліткам цей ідентифікаційний номер ні до чого, адже вони все одно не працюють. Але це зовсім не означає, що людина не може отримати даний код раніше 16 років. При наявності паспорта одного з батьків та подачі заяви, дитина отримує свій ідентифікаційний код і вноситься до реєстру потенційних платників податків. Для вступу до коледжу даний документ є обов’язковим, про що не знали багато батьків. Дана інформація – перше, про що повідомлялося батькам співробітниками КІБіТ під час телефонних консультацій

Медична довідка. Для вступу до державного навчального закладу на будь-яку форму навчання медична довідка форми «086У» – обов’язкова позиція у списку документів. У 2017 році даний документ став обов’язковим для подачі і в до нашого коледжу, що збивало з пантелику вступників, які вступали до КІБіТ за рекомендацією своїх друзів та знайомих (адже ті не несли ніякої довідки). Рішення проблеми було однозначним та категоричним – їхати додому і повертатися з документом про проходження медичного огляду.

Проблем та збоїв в роботі могло бути набагато більше, а тих, що вступили – набагато менше, якби не кваліфіковані консультації співробітників приймальні комісії. У телефонному режимі вони узгоджували із кожним потенційним вступником весь пакет документів, необхідних для подачі, і попереджали заздалегідь про «проблемні» оригінали.

Співробітники приймальної комісії вдячні адміністрації та серверній службі КІБіТ, а також вступникам та їхнім батькам за розуміння та ефективну підтримку у вирішенні проблем, що виникли. Будемо один одного триматися, і зможемо нічого не боятися!

Лето-2017: основные проблемы вступительной кампании

Київський інститут бізнесу та технологійНовиниЛіто-2017: основні проблеми вступної кампанії

Problemi vstupitelnayaВступительная кампания, как и любое ответственное мероприятие, проводимое в краткие сроки, предполагает наличие проблем и стрессовых ситуаций.  Из года в год сотрудники приёмной комиссии отважно «сражаются» с телефонными звонками, очередями и техническими неполадками. Вот и нынешним летом их подстерегало много крупных и мелких «подводных камней». Остановимся более подробно на основных проблемах вступительной компании 2017 года.

Эра «технократии»? Технические проблемы во время вступительной кампании.

Проблема с компьютерным обеспечением существует каждый год. Желающих поступить много, сервера получают большой поток информации и компьютеры у сотрудников приёмной комиссии элементарно «виснут». Однако вступительная кампания 2017 года прошла под знаком проблем с техникой, причём неприятности в колледже КИБиТ имели схожий характер с проблемами других учебных заведений. Остановимся на них более подробно.

Кибератака. Компьютеры и локальные сети государственных и частных компаний поразил неизвестный вирус 27 июня 2017 годаProblemi vstupitelnaya1 в 10:30.  Из-за уязвимости программного обеспечения  “M.E.Doc” (предназначенного для отчетности и документооборота) в процессе обновления в компьютер был запущен вирус, уничтожающий информацию и выводящий из строя операционную систему. Значительным образом пострадал от кибератаки и экономико-технологический колледж Киевского институт бизнеса и технологий. За три дня до начала вступительной компании сотрудники приёмной комиссии остались без рабочих компьютеров и хранившейся на них информации. Решить проблему и наладить рабочий процесс удалось лишь благодаря оперативному вмешательству серверной службы. Весомую роль также сыграло соблюдения порядка хранения электронной документации (резервное копирование на Google drive и съемные диски) и наличие распечатанных экземпляров документов. Дополнительное преимущество – практически все абитуриенты подавали документы в бумажном виде, что избавило колледж от прямой зависимости от электронных кабинетов поступающих.

Проблемы с Интернетом. В июле 2017 года колледж периодически оставался без подключения к сети Internet, что было следствием упомянутой выше кибератаки. Внезапное отключение от сети в разгар рабочего дня было неприятной и незапланированной помехой, но работники приёмной комиссии с честью выходили из ситуации – грамотно перераспределяли  работу, оставляя «на потом» комплекс заданий, связанных с выходом в Интернет.

Работа с базой ЕГЭБО. Вся информация о вступительной компании и  абитуриентах (начиная от заявок, заканчивая приказами о зачислении)  вводится в Единую государственную электронную базу по вопросам образования. С целью усовершенствования, в конце 2016 года электронная база была обновлена, что очень усложнило жизнь и абитуриентам, и учебным заведениям.  В первые дни вступительной компании база просто не работала, а потом давала постоянные перебои. Также во время «час пик» подачи заявок она элементарно «не выдерживала» наплыва информации и зависала. Что бы выполнить все требования по срокам и не подвести абитуриентов, сотрудники приёмной комиссии и оператор по работе ЕГЭБО вводили данные поздно вечером, покидая рабочие кабинеты в 12 часов ночи.

Вступительная кампания 2017 года прошла под знаком больших технических проблем, что «вскрыло» все недостатки компьютеризации вступительной компании и заставило задуматься о принятии мер по ликвидации недоработок.

Все мы люди…Проблемы поведенческого характера.

kolledj posle vuza3Чаще всего поступление сопровождается стрессом – не для абитуриента, так для его родственников. В волнении делается много ошибок, и принимаются импульсивные решения, с последствиями которых приходилось справляться сотрудникам приёмной комиссии. Какие проблемы возникали в общении во время принятия документов?

Ошибочные звонки. Сотрудникам приёмной комиссии было много звонков с вопросами о конкурсе на бюджет, несмотря на прописанную в правилах приёма информацию, что колледж КИБиТ не проводит набор на бюджетные места. Кроме того, многие родители абитуриентов обзванивают все учебные заведения, которые им попадаются в справочнике. Как и в предыдущих годах, работникам ВУЗа долго приходилось объяснять, что мы не выпускаем поваров, сантехников или туристических агентов. Хотим обратить ваше внимание, что экономико-технологический колледж Киевского института бизнеса и технологий строго следит за обновлениями на своём сайте и внешних ресурсах, и вся представленная на нём информация всегда актуальна.

Незнание сроков подачи документов. В правилах приёма в колледж чётко прописаны сроки подачи документов для той или иной категории поступающих. Это не прихоть администрации ВУЗа, а график работы электронной базы ЕГЭБО. В указанный день и время база закрывается и подать документы, используя слёзы и аргументы «ну пожалуйста», невозможно. Судя по количеству телефонных звонков, данной информацией владеют далеко не все. Для примера – приём документов на первый курс стационара колледжа закончился 14 июля, а звонки с вопросами и просьбами прекратились только в середине августа. Уважаемые абитуриенты следующего года! Читайте внимательно информацию, обновляющуюся на сайте, и не ленитесь лишний раз набрать сотрудника приёмной комиссии. Пропустив срок подачи документов, вы лишитесь возможности поступить в выбранное учебное заведение на нужную вам специальность!

Приезды «не по адресу». Практически все абитуриенты приехали подавать документы после того, как оставили электронную заявку на сайте и получили предварительную консультацию. Но из каждого правила существуют исключения, и сия чаша не миновала и КИБиТ. Больше всего запомнился приезд мамы с девочкой-абитуриенткой, которая ехала с другого конца города в совершенно другое учебное заведение, и долго не могла понять, что находится не там, где надо (несмотря на таблички и указатели с названием колледжа). К сожалению, сотрудникам приёмной комиссии не удалось переубедить невнимательную родительницу не искать другое заведение, а поступить к нам (там был принцип – «только государственная форма обучения»).

Работать с абитуриентами – означает иметь «железные нервы». Сотрудники приёмной комиссии КИБиТ отличились не только проявленным хладнокровием, а и  продемонстрировали высокий уровень профессионализма. Выйти с честью из многих проблемных ситуаций им помог опыт, накопленный в течение прошлых лет и подготовка, полученная в результате проведения специальных тренингов.

Нет бумажки, нет человека. Формирование пакета документов.

Список документов для абитуриентов колледжа висит на сайте колледжа и имеет стандартный, во всех учебных заведениях,

Male hand is writing in business document lying on the table
Male hand is writing in business document lying on the table

формат. Однако в 2017 году было несколько нововведений, поставивших «в тупик» потенциальных абитуриентов и их родителей.

ID карта. Особенность вступительной компании на первый курс колледжа – абитуриенты не имеют документа, удостоверяющего личность, а поступают на основании свидетельства о рождении. В 2016 году вместо внутреннего паспорта стали выдавать специальную ID карту, которую можно получить с 14 лет. Это совпало с введением биометрических паспортов, и очереди в соответствующие организации были огромные. Некоторые абитуриенты даже отказались нести документы на подачу по причине отсутствия ID карты. Что бы ликвидировать неразбериху, Министерство Образования и Науки проинформировало абитуриентов и их родителей, что данная карта не является обязательной для поступления. Но так, как это было сделано лишь в начале лета, работники КИБиТ лично обзванивали многих, что бы сообщить эту информацию.

Идентификационный код. Каждый, кто получил паспорт, обращается в налоговую инспекцию и получает соответствующий код, который используется при оплате трудовых услуг. Считается, что детям и подросткам этот идентификационный номер ни к чему, ведь они всё равно не работают. Но это совсем не означает, что человек не может получить данный код раньше 16 лет. При наличии паспорта одного из родителей и подаче заявления, ребёнок получает свой идентификационный код и вносится в реестр потенциальных налогоплательщиков. Для поступления в колледж данный документ является обязательным, о чём не знали многие родители. Данная информация – первое, о чём сообщалось родителям сотрудниками КИБиТ во время телефонных консультаций.

Медицинская справка. Для поступления в государственное учебное заведение на любую форму обучения медицинская справка форму «086у» – обязательна позиция в списке документов. В 2017 году данный документ стал обязательным для подачи и в наш колледж, что сбивало с толку абитуриентов, поступавших  в КИБиТ по рекомендации своих друзей и знакомых (ведь те не несли никакой справки). Решение проблемы было однозначным и категоричным – ехать домой и возвращаться с документом о прохождении медицинского осмотра.

Проблем и сбоев в работе могло быть гораздо больше, а поступивших – гораздо меньше, если бы не квалифицированные консультации сотрудников приёмной комиссии. В телефонном режиме они согласовывали с каждым потенциальным абитуриентом весь пакет документов, необходимых для подачи, и предупреждали заранее о «проблемных» оригиналах.

Сотрудники приёмной комиссии благодарны администрации и серверной службе КИБиТ, а также абитуриентам и их родителям за понимание и эффективную поддержку в решении возникших проблем. Будем друг дружки держаться, и сможем ничего не бояться!

 

https://journals.uol.edu.pk/sugar-rush/http://mysimpeg.gowakab.go.id/mysimpeg/aset/https://jurnal.jsa.ikippgriptk.ac.id/plugins/https://ppid.cimahikota.go.id/assets/demo/https://journals.zetech.ac.ke/scatter-hitam/https://sipirus.sukabumikab.go.id/storage/uploads/-/sthai/https://sipirus.sukabumikab.go.id/storage/uploads/-/stoto/https://sip3dkp.sumutprov.go.id/korn/https://alwasilahlilhasanah.ac.id/starlight-princess-1000/https://www.sa-ijas.org/sweet-bonanza/https://www.remap.ugto.mx/pages/slot-luar-negeri-winrate-tertinggi/https://setwan.katingankab.go.id/asset/slot-dana/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/public/images/qrcode/slot-dana/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/storage/sgacor/https://waper.serdangbedagaikab.go.id/public/images/qrcode/slot-dana/https://siipbang.katingankab.go.id/storage_old/maxwin/https://csr.katingankab.go.id/asset/auto-maxwin/https://siipbang.katingankab.go.id/storage_old/android/https://siipbang.katingankab.go.id/storage_old/data_rab/